Всім працівникам дошкільного закладу суворо дотримуватись вимог техніки безпеки у групах і на ділянках дошкільного закладу, виконувати вимоги інструкцій з охорони праці, посадові інструкції.
постійно
директор
3.
Створювати належні умов щодо цивільного захисту дітей і персоналу закладу дошкільної освіти
постійно
директор
4.
Дотримуватись періодичності навчання керівного складу ЗДО на курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері ЦЗ.
постійно
директор
5.
Урізноманітнити роботу з дітьми по дотриманню правил дорожнього руху, пожежної безпеки, поведінки в надзвичайних ситуаціях, отримання початкової правової освіти, прищеплення норм здорового способу життя, формування валеологічного світогляду та валеологічного розвитку
постійно
педагоги,музкерівник
6.
Планувати і проводити освітню роботу щодо формування у дітей уявлень про можливі небезпеки природного і техногенного характеру і відпрацювання стереотипів поведінки при надзвичайних ситуаціях.
постійно
педагоги
7.
В кожній віковій групі оновити інформаційний матеріал з охорони життя і здоров’я дітей, правового виховання, забезпечити наявність тематичного ігрового матеріалу, який надав би можливість відпрацювати стереотипи поведінки в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій
періодично
педагоги
8.
Поповнювати картотеку практичного та теоретичного матеріалу з питань охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей, їх правового виховання.
постійно
педагоги
9.
Проводити заходи агітаційно-пропагандистського характеру з питань надзвичайних ситуацій і захисту від їх наслідків серед батьків та залучати їх до участі в заходах із питань захисту життя і здоров’я при надзвичайних ситуаціях.
протягом
року
директор,
педагоги
10.
Підготувати та провести Тиждень з охорони праці.
квітень
директор
11.
Оновити інформаційні матеріали з безпеки життєдіяльності дітей для роботи з батьками.
До початку н.р.
вихов.
12.
Використовувати територію ЗДО з метою закріплення навичок поведінки у дітей в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій
протягом
року
вихов.
13.
Залучати працівників поліції, служби з надзвичайних ситуацій до проведення різноманітних заходів щодо охорони життя і здоров’я дітей.
протягом
року
вихов.
14.
Перевірка всіх приміщень ЗДО, території з метою виявлення небезпечних предметів, що загрожують життю і здоров’ю дітей.
щоденно
вихов.,
двірник,
завгосп
Що таке безпека дитини?
Безпека – це:
знання дітей-дошкільників про певні небезпечні ситуації та людей, які можуть загрожувати здоров'ю та життю, уміння правильно поводитися у різних ситуаціях;
навички самостійних рішень у певних надзвичайних ситуаціях.
Базовий компонент дошкільної освіти передбачає вимоги щодо безпеки життєдіяльності дітей у освітній лінії «Особистість дитини».
Зміст освіти «Безпека життєдіяльності» - дитина диференціює поняття «безпечне» і «небезпечне», усвідомлює важливість безпеки життєдіяльності (власної та інших людей). Знає правила безпечного перебування вдома, в дошкільному закладі, на вулиці, на воді, льоду, ігровому, спортивному майданчиках. Орієнтується у правилах поводження з незнайомими предметами та речовинами; пожежної та електробезпеки; користуванні транспортом; в основних знаках дорожнього руху тощо. Знає та може скористатися номером телефону основної служби допомоги (пожежна, медична, міліція); усвідомлює, до кого можна звернутись у критичній ситуації. Володіє навичками безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих.
Освітньо-виховну роботу з дошкільниками проводимо у таких напрямках:
життя серед людей, у природному та предметному середовищі;
правила поведінки з вогнем;
безпечні та небезпечні вулиці та дороги;
виховання вміння надавати собі та іншим допомогу у випадку необхідності.