«Затверджую»
Директор ЗДО№6 «Сонечко»
Людмила АФОНІНА
ПЛАН РОБОТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ
ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Проводити інструктажі з працівниками ЗДО: -вхідний; первинний, на робочому місці; -повторний, на робочому місці; -позаплановий, цільовий. |
при прийомі на роботу,2 рази на рік, при потребі |
директор, завгосп |
|
2. |
Всім працівникам дошкільного закладу суворо дотримуватись вимог техніки безпеки у групах і на ділянках дошкільного закладу, виконувати вимоги інструкцій з охорони праці, посадові інструкції. |
постійно |
директор |
|
3. |
Створювати належні умов щодо цивільного захисту дітей і персоналу закладу дошкільної освіти |
постійно |
директор |
|
4. |
Дотримуватись періодичності навчання керівного складу ЗДО на курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері ЦЗ. |
постійно |
директор |
|
5. |
Урізноманітнити роботу з дітьми по дотриманню правил дорожнього руху, пожежної безпеки, поведінки в надзвичайних ситуаціях, отримання початкової правової освіти, прищеплення норм здорового способу життя, формування валеологічного світогляду та валеологічного розвитку |
постійно
|
педагоги,музкерівник |
|
6.
|
Планувати і проводити освітню роботу щодо формування у дітей уявлень про можливі небезпеки природного і техногенного характеру і відпрацювання стереотипів поведінки при надзвичайних ситуаціях. |
постійно |
педагоги |
|
7. |
В кожній віковій групі оновити інформаційний матеріал з охорони життя і здоров’я дітей, правового виховання, забезпечити наявність тематичного ігрового матеріалу, який надав би можливість відпрацювати стереотипи поведінки в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій |
періодично |
педагоги |
|
8. |
Поповнювати картотеку практичного та теоретичного матеріалу з питань охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей, їх правового виховання. |
постійно |
педагоги |
|
9. |
Проводити заходи агітаційно-пропагандистського характеру з питань надзвичайних ситуацій і захисту від їх наслідків серед батьків та залучати їх до участі в заходах із питань захисту життя і здоров’я при надзвичайних ситуаціях. |
протягом року |
директор, педагоги |
|
10. |
Підготувати та провести Тиждень з охорони праці. |
квітень |
директор |
|
11. |
Оновити інформаційні матеріали з безпеки життєдіяльності дітей для роботи з батьками. |
До початку н.р.
|
вихов. |
|
12. |
Використовувати територію ЗДО з метою закріплення навичок поведінки у дітей в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій |
протягом року |
вихов. |
|
13. |
Залучати працівників поліції, служби з надзвичайних ситуацій до проведення різноманітних заходів щодо охорони життя і здоров’я дітей. |
протягом року |
вихов. |
|
14. |
Перевірка всіх приміщень ЗДО, території з метою виявлення небезпечних предметів, що загрожують життю і здоров’ю дітей. |
щоденно
|
вихов., двірник, завгосп |
|
|
Що таке безпека дитини?
Безпека – це:
- знання дітей-дошкільників про певні небезпечні ситуації та людей, які можуть загрожувати здоров'ю та життю, уміння правильно поводитися у різних ситуаціях;
- навички самостійних рішень у певних надзвичайних ситуаціях.
Базовий компонент дошкільної освіти передбачає вимоги щодо безпеки життєдіяльності дітей у освітній лінії «Особистість дитини».
Зміст освіти «Безпека життєдіяльності» - дитина диференціює поняття «безпечне» і «небезпечне», усвідомлює важливість безпеки життєдіяльності (власної та інших людей). Знає правила безпечного перебування вдома, в дошкільному закладі, на вулиці, на воді, льоду, ігровому, спортивному майданчиках. Орієнтується у правилах поводження з незнайомими предметами та речовинами; пожежної та електробезпеки; користуванні транспортом; в основних знаках дорожнього руху тощо. Знає та може скористатися номером телефону основної служби допомоги (пожежна, медична, міліція); усвідомлює, до кого можна звернутись у критичній ситуації. Володіє навичками безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих.
Освітньо-виховну роботу з дошкільниками проводимо у таких напрямках: