» Статистика

Безпека життєдіяльності

                                                                                                                                                      «Затверджую»

                                                                                                                                                                     Директор ЗДО№6 «Сонечко»

                                                                                                                                                                          Людмила АФОНІНА

ПЛАН РОБОТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ

ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5


1.

Проводити інструктажі з працівниками ЗДО:

-вхідний; первинний, на робочому місці;

-повторний, на робочому місці;

-позаплановий, цільовий.

при прийомі на роботу,2 рази на рік,

при потребі

директор,

завгосп

 


 

2.

Всім працівникам дошкільного закладу суворо дотримуватись вимог техніки безпеки у групах і на ділянках дошкільного закладу, виконувати вимоги інструкцій з охорони праці, посадові інструкції.

постійно

директор

 

 

3.

Створювати належні умов щодо цивільного захисту дітей і персоналу закладу дошкільної освіти

постійно

директор

 

 

4.

Дотримуватись періодичності навчання керівного складу ЗДО на курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері ЦЗ.

постійно

директор

 

 

5.

Урізноманітнити роботу з дітьми по дотриманню правил дорожнього руху, пожежної безпеки, поведінки в надзвичайних ситуаціях, отримання початкової правової освіти, прищеплення норм здорового способу життя, формування валеологічного світогляду та валеологічного розвитку

 

постійно

 

педагоги,музкерівник

 


 

6.

 

Планувати і проводити освітню роботу щодо формування у дітей уявлень про можливі небезпеки природного і техногенного характеру і відпрацювання стереотипів поведінки при надзвичайних ситуаціях.

постійно

педагоги

 



 

7.

В кожній віковій групі оновити інформаційний матеріал з охорони життя і здоров’я дітей, правового виховання, забезпечити наявність тематичного ігрового матеріалу, який надав би можливість відпрацювати стереотипи поведінки в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій

періодично

педагоги

 

 

8.

Поповнювати картотеку практичного та теоретичного матеріалу з питань охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей, їх правового виховання.

постійно

педагоги

 


 

9.

Проводити заходи агітаційно-пропагандистського характеру з питань надзвичайних ситуацій і захисту від їх наслідків серед батьків та залучати їх до участі в заходах із питань захисту життя і здоров’я при надзвичайних ситуаціях.

 

протягом

року

 

директор,

педагоги

 

10.

Підготувати та провести Тиждень з охорони праці.

квітень

директор

 

 

11.

Оновити інформаційні матеріали з безпеки життєдіяльності дітей для роботи з батьками.

До початку н.р.

 

вихов.

 

 

12.

Використовувати територію ЗДО з метою закріплення навичок поведінки у дітей в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій

протягом

року

вихов.

 

 

13.

Залучати працівників поліції, служби з надзвичайних ситуацій до проведення різноманітних заходів щодо охорони життя і здоров’я дітей.

протягом

року

вихов.

 

 

14.

Перевірка всіх приміщень ЗДО, території з метою виявлення небезпечних предметів, що загрожують життю і здоров’ю дітей.

щоденно

 

вихов.,

двірник,

завгосп

 

 



 

Що таке безпека дитини?

Безпека – це:

  • знання дітей-дошкільників про певні небезпечні ситуації та людей, які можуть загрожувати здоров'ю та життю, уміння правильно поводитися у різних ситуаціях;
  • навички самостійних рішень у певних надзвичайних ситуаціях.

Базовий компонент дошкільної освіти передбачає вимоги щодо безпеки життєдіяльності дітей у освітній лінії «Особистість дитини».

Зміст освіти  «Безпека життєдіяльності» -  дитина диференціює поняття «безпечне» і «небезпечне», усвідомлює важливість безпеки життєдіяльності (власної  та інших людей). Знає правила безпечного перебування вдома, в дошкільному закладі, на вулиці, на воді, льоду, ігровому, спортивному майданчиках. Орієнтується у правилах поводження з незнайомими предметами та речовинами; пожежної та електробезпеки; користуванні транспортом; в основних знаках дорожнього руху тощо. Знає та може скористатися номером телефону основної служби допомоги (пожежна, медична, міліція); усвідомлює, до кого можна звернутись у критичній ситуації. Володіє навичками безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих.

Освітньо-виховну роботу з дошкільниками проводимо у таких напрямках:

  • життя серед людей, у природному та предметному середовищі;
  • правила поведінки з вогнем;
  • безпечні та небезпечні вулиці та дороги;
  • виховання вміння надавати собі та іншим допомогу у випадку необхідності.   
» Вхід на сайт


» Пошук

» Архів записів

Бегущая строка

 

» Офіційні сайти
MONU.jpg zak.gif osv.jpg


Copyright MyCorp © 2024