|
Поради батькамАнкета для батьків з проблеми патріотичного виховання дошкільнят 1. Як Ви знайомите дітей з навколишнім світом? 2. Чи виховуєте Ви у своєї дитини дбайливе ставлення до природи рідного краю - чи бере участь Ваш дитина в роботі на городі, доглядає за тваринами, за квітами? 3. Розмовляєте Ви про рідне місто? 4. Буваєте на святах, присвячених Дню міста? 5. Як часто Ви з дітьми слухаєте (співаєте, розповідаєте) пісні, вірші про Батьківщину, про природу рідної країни; 6. Робите виїзди на природу? 7. Спільно читаєте книги? 8. Дивитеся телевізор? 9. На Ваш погляд, чи володієте Ви достатньою інформацією про рідну країну, місто, щоб відповісти на виникаючі у дитини питання? 10. Чи потрібна Вам допомога педагогів в отриманні інформації про рідній країні, місто, в чомусь ще? Як виховати патріота в сім'ї Поняття патріотизму у всіх викликає досить змішані почуття і емоції. Для одних - це дуже важливо , для інших - нічого особливого , треті - поняття не мають, про що йде мова. Але все ж для багатьох постає обов'язковим бути самому патріотом, і так само виховати своїх дітей. Почуття патріотизму є в душі у кожної людини, але необхідно його просто пробудити, зуміти достукатися і поставити правильні життєві пріоритети. Саме цим і повинні займатися батьки, які хочуть виховати патріота в сім'ї. Але з чого почати? Існує кілька рекомендацій, які допоможуть знайти відповідь на питання як виховати патріота в сім'ї. Ми живемо в найкращій країні . Якщо ви щиро бажаєте виростити дитину патріотом, не кажіть при ній погано про ту країну, де ви живете. Адже Батьківщину, як і батьків, не вибирають. І повірте,як би вам не здавалося, що десь краще, це не зовсім правда. У кожній країні є свої проблеми, свої труднощі і з екрана телевізора нам їх ніхто не показує. Всі хочуть , щоб про них думали тільки добре .Тому не допускайте при дитині вираження великого невдоволення про вашу Батьківщину, говоріть більше позитивного. Але в той же час не сильно прикрашайте ситуацію, вчіть дитину бути ще й реалістом . Обов'язково подорожуйте. Не потрібно відразу їхати за кордон, і в рідній країні є маса місць, від яких просто дух захоплює. Та й напевно ви ще не встигли скрізь побувати.Показуйте дитині на наочності всю красу і захоплюючу історію рідного краю.Пам'ятайте, що скоро ваша дитина стане зовсім дорослою, і зможе самостійно робити свої, вже дорослі висновки, і мати власну думку. І якщо з дитинства закласти маленьке зернятко патріотизму, воно потім зможе прорости. Культурний розвиток дитини. Нехай вам абсолютно комфортно на улюбленому дивані, і не хочеться нічого окрім як чашечки чаю і подивитися телевізор - вставайте і йдіть з дитиною в музей, на виставку, в ляльковий театр, на дитячий концерт . Культурний розвиток дитини з ранніх років є невід'ємною частиною зародження почуття патріотизму. Якщо ви разом відвідували такі заходи з раннього дитинства, то є велика гарантія того, що і далі, вже в більш старшому віці у дитини буде інтерес продовжувати такі відвідування . Пам'ятайте, що зараз головним прикладом для наслідування є ви, так що не робіть так, що б потім було прикро за втрачену можливість. Більше позитиву . Діти дуже чутливі до емоційного стану їх батьків. Якщо вам погано, то дитині теж буде не по собі. Тому, як би в житті не траплялося, намагайтеся налаштовувати себе на позитивну хвилю. Знаходьте позитив у будь-яких діях. Так ви не лише уникнете песимістичного настрою дитини, але так же навчите її легше справлятися з проблемами, не опускати руки ні за якої ситуації, і так само завжди знаходити чому радіти. Виховати патріота неможливо в атмосфері вічної проблеми, поганого настрою і відсутності віри в майбутнє. Підтримуйте свою дитину. При бажанні виховати патріота в сім'ї, головне підтримка . І мова йде про всебічну підтримку . Прагнення до патріотизму повинно бути не тільки у вас, але і у вашого близького оточення. Живучи в такій атмосфері, дитина в майбутньому буде намагатися відтворити її вже в своїй сім'ї. Так само підтримуйте свого малюка в його поглядах , захопленнях, інтересах . Хваліть за успіхи і правильно зроблені висновки з скоєних вчинків чи проступків. Пояснюйте дитині, чому ви поступаєте по відношенню до нього або іншої людини саме так, а не інакше, і просіть, що б він аргументував свої вчинки так само.Навіть якщо ви не бачите перспективи, все одно намагайтеся проявити свою віру в дитину. І раптом у нього дійсно все вийде. Такі відносини зроблять ваше спілкування більш близьким, дозволять заробити авторитет перед дитиною, а так само більше контролювати його дії. Консультація для батьків. Малі фольклорні форми: пісеньки, побрехеньки, загадки, казки, заклички, хороводи - несуть у собі етнічні характеристики; долучають нас до вічно юних категорій материнства і дитинства. Цінність фольклору полягає в тому, що з його допомогою дорослий легко встановлює з дитиною емоційний контакт, збагачує почуття і мову дитини, формує ставлення до навколишнього світу, тобто відіграє повноцінну роль у всебічному розвитку. Ласкавий говорок примовок, пісеньок викликає радість не тільки у малюка, але і у дорослого, що використовує образну мову народної поетичної творчості для вираження своєї турботи, ніжності, віри в дитину. Твори усної народної творчості мають величезне пізнавальне і виховне значення. Пісеньки, примовки, потішки, перші художні твори, які чує дитина, вимовлені дорослим короткі і ритмічні фрази, в яких дитина вловлює повторювані звуки («півник», «ладушки», «киця», «водичка») викликають у нього реакцію на художній твір. Інтонація голосу в одних випадках заспокоює його, в інших - бадьорить. Наприклад: колискові пісні надають заколисливий вплив, їх співають ласкавим, ніжним голосом, похитуючи ляльку Катю: «Баю, баю, баю-бай, ти, собачка, не лай, білолоба, не сковчи, мою доньку не буди». Для того, щоб легше і швидше діти запам'ятовували колискові пісеньки, їх потрібно обігривать, тобто включати ті персонажі, про яких йдеться в пісеньці (про собачку). Запам'ятавши колискову, діти легко переносять пісеньку в повсякденну гру («Сім'я», «Дитячий садок», «Дочки - матері»). Планомірна робота з дітьми по заучування українських народних пісеньок починається з другої молодшої групи. Прислів'я та приказки називають перлинами народної творчості; вони впливають не тільки на розум, але й на почуття людини; повчання, укладені в них, легко сприймаються і запам'ятовуються. Прислів'я та приказки образні, поетичні, наділені порівняннями. Прислів'я вихователю можно використовувати в будь-якій ситуації, збираючись на прогулянку (повільному Дані кажу: «Семеро одного не чекають», коли хтось неакуратно одягнувся можна сказати: «Поспішиш - людей насмішиш!"). під час прогулянок прислів'я допомагають дітям краще зрозуміти різні явища, події (книжка «Весна красна квітами» - про часи року). Багато прислів'їв і приказок про працю; знайомлячи з ними дітям потрібно пояснити їх зміст, щоб вони знали, в яких ситуаціях їх можна застосувати. Наприклад, дидактичні ігри: «Назви прислів'я по картинці», «Продовж прислів'я», «Хто більше назве прислів'їв на будь-яку тему». 2)чарівні; 3)казки про тварин.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |