» Меню сайту

» Статистика

                                                                                                                                                                                                                                           

 Семінар-практикум на тему:

«Підвищення професійної компетентності педпрацівників».

Мета: ознайомити педагогічний колектив з умовами підвищення професійної компетентності, надати рекомендації щодо засобів впливу на дитячу особистість.

Теоретична частина

 

1.

1.Умови підвищення професійної компетентності педагогів.

2.Спостережливий вихователь: який він? (ділова гра).

3.Засоби освітнього впливу на дитячу особистість (рекомендації).

17.10.2018

завідувач Афоніна Л.М.

 

Практична частина

 

2.

 

Тренінгові вправи

 

 

пр.психолог

Бабидорич Н.В.

 

Семінар-практикум на тему:

"Розвиток особистості дитини в умовах застосування інноваційних педагогічних технологій".

Мета: ознайомити педагогів з досвідом роботи з проблеми логіко-математичного розвитку дошкільників у відповід­ності до вимог Базового компоненту дошкільної освіти.

Теоретична частина

 

1.

1.1. Інновації у формуванні логіко-математичної компетенції дошкільнят.

1.2. Використання «логічних блоків» Золтана Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. (Загальна характеристика).

1.3.Класифікація геометричних фігур за З.Дьєнешем.

07.11.2018

Презентація:

«Інновації у формуванні логіко-математичної компетентності дошкільників
(Блоки Дьенеша)
»-

завідувач

Афоніна Л.М.

 

 

Практична частина

 

2.

 

2.1.«Цікава подорож до сонячної країни" -Білак І.А.

2.2.«Подорож до Місяця» - Бейреш А.Л.

 

 

 

 

Педагогічний тренінг на тему:

"Місток порозуміння між батьками та ЗДО у вихованні творчої дитини"

Мета:підвищення рівня професійної майстерності педагогів ДНЗ у питаннях взаємодії з родинами вихованців,розширення, поповнення знань вихователів щодо розвитку творчих здібностей дошкільників, які можуть бути використанні в роботі з дошкільниками; підвищення компетентності педагогів у спілкуванні, розвиток вербальних і невербальних способів спілкування; розвиток здатності до ігрової поведінки.

І. Теоретична частина

1.

 

 

2.

 

Методичні рекомендації з використання нетрадиційних технік на заняттях із зображувальної діяльності.

Роль батьків у формування творчих здібностей дітей.

 

07.03.2019

завідувач Афоніна Л.М..

Презентація: «Нетрадиційні техніки малювання».

 

ІІ. Практична частина

 

2.

 

Майстер-класи з нетрадиційних технік зображувальної діяльності.

 

Фабрицій Н.М.,

Грабар К.В.

 


                 

» Вхід на сайт


» Пошук

» Архів записів

Бегущая строка

 

» Офіційні сайти
MONU.jpg zak.gif osv.jpg


Copyright MyCorp © 2018