» Статистика

Фінансово-господарська діяльність








 ПАСПОРТ
ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №6 «СОНЕЧКО»
ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
 ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(СТАНОМ НА 01.09.2022 р.)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   


 

1.ЗАГАЛЬНІ  ВІДОМОСТІ
1.1.Адреса,телефон    -   88000, Закарпатська обл.,
м.Ужгород, вул. Капітульна  20; 61-57-62
1.2.Профіль,спеціалізація  - загальний розвиток
1.3. Форма власності  -  комунальна
1.4.Проектна потужність    -  80 місць
1.5.Кількість груп                -   4
1.6. Списковий склад      - 85                                                                                                                                                                                                                        
 1.7.Середня фактична наповнюваність  -  21

1.8.Кількість працюючих: 30 чоловік
  • Педагогічний персонал - 11
  • Медичний персонал         - 1
  • Головний бухгалтер       - 1
  • Обслуговуючий персонал - 15
  • Кухарі                               - 2
1.9.Вікова структура дітей      -   3- 6 (7) років
1.10.Режим роботи                     - 12 годин ( з 07.00 до 19.00)
2.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДО УЛАШТУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ
2.1.Розміщення ділянки         -       м.Ужгород, вул. Капітульна,  20
2.2.Площа ділянки                  -        4216 м.кв.
2.3.Площа під забудовами      -        390 м.кв.
2.4.Огорожа території             -        317.5 п/м
2.5.Наявність ігрових майданчиків, їх площа  – 4:
  • група  «Метелики»    -   120 м.кв.
  •  група  «Сонечко»   - 94 м.кв.
  • група  «Краплинка»   - 98 м.кв.
  • група  «Гномики»      -  94 м.кв.
2.6.Обладнання ігрових майданчиків   - тіньові навіси, казкові будиночки, пісочні дворики, лавиці.
2.7.Наявність фізкультурно-спортивного майданчика (площа,перелік обладнання)      - 1252м.кв. (гімнастична стінка, перекладина, драбини для лазіння, гірка для спуску,  колоди для ходьби, яма для стрибків).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
3.ОСНОВНІ ПРИМІЩЕННЯ
3.1.Будівля закладу, загальні дані
  • Дата будівництва    -  1953 рік
  • Проектна потужність – 80 місць
  • Кількість поверхів       - 2
  • Водопостачання, каналізація   -  центральне
  • Опалення   -    автономне
3.2.Загальна площа закладу   - 679 м.кв.
4.ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИМІЩЕНЬ
4.1.Групові приміщення:
  • загальна площа  -  462 м.кв.
  • площа на 1 дит.в групі  - 7.2 м.кв.
  • структура приміщень  - ігрова зона, спальна зона, роздягальня, посудомийна, санвузол
  • конфігурація приміщення  -  неправильної форми
  • шлях провітрювання           - природне, наскрізне
  • висота приміщення              -  3.5м
  • кількість умивальників        -  8
  • кількість унітазів                   - 8
4.2.Фізкультурний зал            -  не має
4.3.Музичний зал                    -  не має
4.4.Медичний кабінет:
  • забезпеченість кадрами  - сестра медична – 1
  • площа медичного кабінету  -  10.9 м.кв.
  • наявність ізолятора               - не має
  • обладнання медичного кабінету - шафа, холодильник, тапчан, ваги, ростомір
4.5. Пральне відділення:
  • структура відділення  -  2 підрозділи (пральна кімната, гладильна);
  • наявність обладнання  - пральна машина-автомат - 1 шт., праска – 1шт., дошка для прасування – 1шт.
  • режим роботи  -  8 годин.
4.6.Харчоблок:
  • кількість цехів  -  1
  • водопостачання, водовідведення  -  центральне
  • наявність холодної проточної води  -  постійно
  • наявність гарячої проточної води    -  постійно
  • кількість технологічного обладнання(в робочому стані) – електроплита 6-ти камфорна – 1шт., електром`ясорубка – 1шт., електрична духова шафа – 1 шт., електрична сковорода – 1 шт.
  • кількість холодильного обладнання     - побутові холодильники -2 шт., холодильна шафа -1 шт., морозильна камера -1 шт.
  • асотримент (узгоджений,неузгождений)  -  узгоджений
  • кількість працівників   -  2 кухарів, 1 – підсобна робоча

5.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВВИМОГИ ДО ОСВІТЛЕННЯ:
5.1.Інсоляція приміщень- 3-4 години на день.
5.2. Запобігання перегрівання приміщень  - передбачено жалюзі, козирки,штори в усіх приміщеннях закладу.
5.3. Джерела штучного освітлення – економні світлодіодні лампи та люмінісентні лампи .Освітлення приміщень згідно нормативів. згідно Санітарного регламенту для дошкільний навчальних закладів додатку 2.
6.ВОДОПОСТАЧАННЯ, ВОДОВІДВЕДЕНЯ ТА ОПАЛЮВАННЯ,
6.1. Водопостачання  -  централізоване.
Вода питна, відповідає вимогам ДСанПін 2.2.4-171-10.  «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
6.2. Водовідведення – централізоване  водоканалізування.
6.3. Забезпечення холодною проточною водою – всі наявні приміщення закладу.
6.4. Забезпечення гарячою проточною водою – всі наявні приміщення закладу.
6.5. Опалення – автономне, газове  у всіх приміщення закладу.
7. ПОВІТРЯНО –ТЕПЛОВИЙ РЕЖИМ.
7.1. Мікроклімат закладу дотримується в усіх приміщеннях закладу, лабораторні дослідження  проводяться щорічно.
7.2.Провірювання проводиться щоденно, відповідно графіку.
7.3.Природня вентиляція закладу здійснюється через вентиляційні канали  типової будівлі.
8. САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО УТРИМАННЯ ПРИМІЩЕННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ
7.1. ОБЛАДНАННЯ ГРУПОВИХ КІМНАТ
В усіх групах розміри столів і стільців відповідають ростовим параметрам дітей.
9. САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО УТРИМАННЯ  БАСЕЙНІВ
9.1. Відкритий басейн- хлюпальниця  на території закладу, до якого підведена холодна протічна вода, використовується в літній період.
9.2.Прибирання басейну проводиться миючими та дизенфікуючими засобами щодня .
9.3. Заміна води в басейні проводиться щодня.
10. ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ
Харчування дітей здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»,   наказу МОЗ України від 24.03.2016 №234  «Про затвердження санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів».
 
10.1.Режим харчування  - триразовий. 
10.2.Вартість харчування -  з 01січня 2022 року -  для дітей віком від 1 до 4 років - 47.00 грн. на день; для дітей віком від 4 до 6 (7) років – 59.50. грн. на день. Батьківська плата становить 70% від вартості харчування, 30% - з місцевого бюджету.
11.САНІТАРНО—ГІГІЄНІЧНІВИМОГИ ДО ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ПЕРСОНАЛУ.
11.1. Всі працівники закладу забезпечені санітарним одягом , згідно професійних обов’язків.
11.2. Весь персонал закладу проходить обов’язкові медичні огляди  відповідно до наказу Міністерства охорони здоровя України  від 23 липня 2002 року № 280 «Щодо організації обов’язкового проходження медичних оглядів»/
12.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ.
11.1. Фізичне виховання проводиться відповідно вікової категорії:
- комплекс рухової активності під час ранкової гімнастики;
- гімнастика після денного сну;
- за розкладом заняття з фізичного виховання;
- комплекс  гартувальних заходів;
  •  фізкультурні хвилинки під час прогулянки та занять.
13. САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ДІТЕЙ
12.1. У всіх групах проводяться щоденні заняття для вдосконалення дітьми санітарно-гігієнічних навичок.
12.2. Здійснення щоденного контролю за чистотою та  наявністю змінного одягу для вихованців.

Директор:                                                     Людмила АФОНІНА



 
» Вхід на сайт


» Пошук

» Архів записів

Бегущая строка

 

» Офіційні сайти
MONU.jpg zak.gif osv.jpg


Copyright MyCorp © 2024