ПАСПОРТ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №6 «СОНЕЧКО» ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (СТАНОМ НА 01.09.2022 р.)
1.ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ 1.1.Адреса,телефон - 88000, Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Капітульна 20; 61-57-62 1.2.Профіль,спеціалізація - загальний розвиток 1.3. Форма власності - комунальна 1.4.Проектна потужність - 80 місць 1.5.Кількість груп - 4 1.6. Списковий склад - 85 1.7.Середня фактична наповнюваність - 21 1.8.Кількість працюючих: 30 чоловік
Педагогічний персонал - 11
Медичний персонал - 1
Головний бухгалтер - 1
Обслуговуючий персонал - 15
Кухарі - 2
1.9.Вікова структура дітей - 3- 6 (7) років 1.10.Режим роботи - 12 годин ( з 07.00 до 19.00) 2.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДО УЛАШТУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ 2.1.Розміщення ділянки - м.Ужгород, вул. Капітульна, 20 2.2.Площа ділянки - 4216 м.кв. 2.3.Площа під забудовами - 390 м.кв. 2.4.Огорожа території - 317.5 п/м 2.5.Наявність ігрових майданчиків, їх площа – 4:
група «Метелики» - 120 м.кв.
група «Сонечко» - 94 м.кв.
група «Краплинка» - 98 м.кв.
група «Гномики» - 94 м.кв.
2.6.Обладнання ігрових майданчиків - тіньові навіси, казкові будиночки, пісочні дворики, лавиці. 2.7.Наявність фізкультурно-спортивного майданчика (площа,перелік обладнання) - 1252м.кв. (гімнастична стінка, перекладина, драбини для лазіння, гірка для спуску, колоди для ходьби, яма для стрибків). 3.ОСНОВНІ ПРИМІЩЕННЯ 3.1.Будівля закладу, загальні дані
Дата будівництва - 1953 рік
Проектна потужність – 80 місць
Кількість поверхів - 2
Водопостачання, каналізація - центральне
Опалення - автономне
3.2.Загальна площа закладу - 679 м.кв. 4.ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИМІЩЕНЬ 4.1.Групові приміщення:
загальна площа - 462 м.кв.
площа на 1 дит.в групі - 7.2 м.кв.
структура приміщень -ігрова зона, спальна зона, роздягальня, посудомийна, санвузол
конфігурація приміщення - неправильної форми
шлях провітрювання - природне, наскрізне
висота приміщення - 3.5м
кількість умивальників - 8
кількість унітазів - 8
4.2.Фізкультурний зал - не має 4.3.Музичний зал - не має 4.4.Медичний кабінет:
забезпеченість кадрами - сестра медична – 1
площа медичного кабінету - 10.9 м.кв.
наявність ізолятора - не має
обладнання медичного кабінету - шафа, холодильник, тапчан, ваги, ростомір
4.5. Пральне відділення:
структура відділення - 2 підрозділи (пральна кімната, гладильна);
наявність обладнання - пральна машина-автомат - 1 шт., праска – 1шт., дошка для прасування – 1шт.
кількість холодильного обладнання - побутові холодильники -2 шт., холодильна шафа -1 шт., морозильна камера -1 шт.
асотримент (узгоджений,неузгождений) - узгоджений
кількість працівників - 2 кухарів, 1 – підсобна робоча
5.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВВИМОГИ ДО ОСВІТЛЕННЯ: 5.1.Інсоляція приміщень- 3-4 години на день. 5.2. Запобігання перегрівання приміщень - передбачено жалюзі, козирки,штори в усіх приміщеннях закладу. 5.3. Джерела штучного освітлення – економні світлодіодні лампи та люмінісентні лампи .Освітлення приміщень згідно нормативів. згідно Санітарного регламенту для дошкільний навчальних закладів додатку 2. 6.ВОДОПОСТАЧАННЯ, ВОДОВІДВЕДЕНЯ ТА ОПАЛЮВАННЯ, 6.1. Водопостачання - централізоване. Вода питна, відповідає вимогам ДСанПін 2.2.4-171-10. «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». 6.2. Водовідведення – централізоване водоканалізування. 6.3. Забезпечення холодною проточною водою – всі наявні приміщення закладу. 6.4. Забезпечення гарячою проточною водою – всі наявні приміщення закладу. 6.5. Опалення – автономне, газове у всіх приміщення закладу. 7. ПОВІТРЯНО –ТЕПЛОВИЙ РЕЖИМ. 7.1. Мікроклімат закладу дотримується в усіх приміщеннях закладу, лабораторні дослідження проводяться щорічно. 7.2.Провірювання проводиться щоденно, відповідно графіку. 7.3.Природня вентиляція закладу здійснюється через вентиляційні канали типової будівлі. 8. САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО УТРИМАННЯ ПРИМІЩЕННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ 7.1. ОБЛАДНАННЯ ГРУПОВИХ КІМНАТ В усіх групах розміри столів і стільців відповідають ростовим параметрам дітей. 9.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО УТРИМАННЯ БАСЕЙНІВ 9.1. Відкритий басейн- хлюпальниця на території закладу, до якого підведена холодна протічна вода, використовується в літній період. 9.2.Прибирання басейну проводиться миючими та дизенфікуючими засобами щодня . 9.3. Заміна води в басейні проводиться щодня. 10. ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ Харчування дітей здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», наказу МОЗ України від 24.03.2016 №234 «Про затвердження санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів».
10.1.Режим харчування - триразовий. 10.2.Вартість харчування - з 01січня 2022 року - для дітей віком від 1 до 4 років - 47.00 грн. на день; для дітей віком від 4 до 6 (7) років – 59.50. грн. на день. Батьківська плата становить 70% від вартості харчування, 30% - з місцевого бюджету. 11.САНІТАРНО—ГІГІЄНІЧНІВИМОГИ ДО ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ПЕРСОНАЛУ. 11.1. Всі працівники закладу забезпечені санітарним одягом , згідно професійних обов’язків. 11.2. Весь персонал закладу проходить обов’язкові медичні огляди відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280 «Щодо організації обов’язкового проходження медичних оглядів»/ 12.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. 11.1. Фізичне виховання проводиться відповідно вікової категорії: - комплекс рухової активності під час ранкової гімнастики; - гімнастика після денного сну; - за розкладом заняття з фізичного виховання; - комплекс гартувальних заходів;
фізкультурні хвилинки під час прогулянки та занять.
13.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ДІТЕЙ 12.1. У всіх групах проводяться щоденні заняття для вдосконалення дітьми санітарно-гігієнічних навичок. 12.2. Здійснення щоденного контролю за чистотою та наявністю змінного одягу для вихованців.