ПАСПОРТ
ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №6 «СОНЕЧКО»
ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(СТАНОМ НА 01.09.2022 р.)
1.ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
1.1.Адреса,телефон - 88000, Закарпатська обл.,
м.Ужгород, вул. Капітульна 20; 61-57-62
1.2.Профіль,спеціалізація - загальний розвиток
1.3. Форма власності - комунальна
1.4.Проектна потужність - 80 місць
1.5.Кількість груп - 4
1.6. Списковий склад - 85
1.7.Середня фактична наповнюваність - 21
1.8.Кількість працюючих: 30 чоловік
- Педагогічний персонал - 11
- Медичний персонал - 1
- Головний бухгалтер - 1
- Обслуговуючий персонал - 15
- Кухарі - 2
1.9.Вікова структура дітей - 3- 6 (7) років
1.10.Режим роботи - 12 годин ( з 07.00 до 19.00)
2.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДО УЛАШТУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ
2.1.Розміщення ділянки - м.Ужгород, вул. Капітульна, 20
2.2.Площа ділянки - 4216 м.кв.
2.3.Площа під забудовами - 390 м.кв.
2.4.Огорожа території - 317.5 п/м
2.5.Наявність ігрових майданчиків, їх площа – 4:
1.10.Режим роботи - 12 годин ( з 07.00 до 19.00)
2.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДО УЛАШТУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ
2.1.Розміщення ділянки - м.Ужгород, вул. Капітульна, 20
2.2.Площа ділянки - 4216 м.кв.
2.3.Площа під забудовами - 390 м.кв.
2.4.Огорожа території - 317.5 п/м
2.5.Наявність ігрових майданчиків, їх площа – 4:
- група «Метелики» - 120 м.кв.
- група «Сонечко» - 94 м.кв.
- група «Краплинка» - 98 м.кв.
- група «Гномики» - 94 м.кв.
2.6.Обладнання ігрових майданчиків - тіньові навіси, казкові будиночки, пісочні дворики, лавиці.
2.7.Наявність фізкультурно-спортивного майданчика (площа,перелік обладнання) - 1252м.кв. (гімнастична стінка, перекладина, драбини для лазіння, гірка для спуску, колоди для ходьби, яма для стрибків).
3.ОСНОВНІ ПРИМІЩЕННЯ
3.1.Будівля закладу, загальні дані
2.7.Наявність фізкультурно-спортивного майданчика (площа,перелік обладнання) - 1252м.кв. (гімнастична стінка, перекладина, драбини для лазіння, гірка для спуску, колоди для ходьби, яма для стрибків).
3.ОСНОВНІ ПРИМІЩЕННЯ
3.1.Будівля закладу, загальні дані
- Дата будівництва - 1953 рік
- Проектна потужність – 80 місць
- Кількість поверхів - 2
- Водопостачання, каналізація - центральне
- Опалення - автономне
3.2.Загальна площа закладу - 679 м.кв.
4.ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИМІЩЕНЬ
4.1.Групові приміщення:
4.ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИМІЩЕНЬ
4.1.Групові приміщення:
- загальна площа - 462 м.кв.
- площа на 1 дит.в групі - 7.2 м.кв.
- структура приміщень - ігрова зона, спальна зона, роздягальня, посудомийна, санвузол
- конфігурація приміщення - неправильної форми
- шлях провітрювання - природне, наскрізне
- висота приміщення - 3.5м
- кількість умивальників - 8
- кількість унітазів - 8
4.2.Фізкультурний зал - не має
4.3.Музичний зал - не має
4.4.Медичний кабінет:
4.3.Музичний зал - не має
4.4.Медичний кабінет:
- забезпеченість кадрами - сестра медична – 1
- площа медичного кабінету - 10.9 м.кв.
- наявність ізолятора - не має
- обладнання медичного кабінету - шафа, холодильник, тапчан, ваги, ростомір
4.5. Пральне відділення:
- структура відділення - 2 підрозділи (пральна кімната, гладильна);
- наявність обладнання - пральна машина-автомат - 1 шт., праска – 1шт., дошка для прасування – 1шт.
- режим роботи - 8 годин.
4.6.Харчоблок:
- кількість цехів - 1
- водопостачання, водовідведення - центральне
- наявність холодної проточної води - постійно
- наявність гарячої проточної води - постійно
- кількість технологічного обладнання(в робочому стані) – електроплита 6-ти камфорна – 1шт., електром`ясорубка – 1шт., електрична духова шафа – 1 шт., електрична сковорода – 1 шт.
- кількість холодильного обладнання - побутові холодильники -2 шт., холодильна шафа -1 шт., морозильна камера -1 шт.
- асотримент (узгоджений,неузгождений) - узгоджений
- кількість працівників - 2 кухарів, 1 – підсобна робоча
5.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВВИМОГИ ДО ОСВІТЛЕННЯ:
5.1.Інсоляція приміщень- 3-4 години на день.
5.2. Запобігання перегрівання приміщень - передбачено жалюзі, козирки,штори в усіх приміщеннях закладу.
5.3. Джерела штучного освітлення – економні світлодіодні лампи та люмінісентні лампи .Освітлення приміщень згідно нормативів. згідно Санітарного регламенту для дошкільний навчальних закладів додатку 2.
6.ВОДОПОСТАЧАННЯ, ВОДОВІДВЕДЕНЯ ТА ОПАЛЮВАННЯ,
6.1. Водопостачання - централізоване.
Вода питна, відповідає вимогам ДСанПін 2.2.4-171-10. «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
6.2. Водовідведення – централізоване водоканалізування.
6.3. Забезпечення холодною проточною водою – всі наявні приміщення закладу.
6.4. Забезпечення гарячою проточною водою – всі наявні приміщення закладу.
6.5. Опалення – автономне, газове у всіх приміщення закладу.
7. ПОВІТРЯНО –ТЕПЛОВИЙ РЕЖИМ.
7.1. Мікроклімат закладу дотримується в усіх приміщеннях закладу, лабораторні дослідження проводяться щорічно.
7.2.Провірювання проводиться щоденно, відповідно графіку.
7.3.Природня вентиляція закладу здійснюється через вентиляційні канали типової будівлі.
8. САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО УТРИМАННЯ ПРИМІЩЕННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ
7.1. ОБЛАДНАННЯ ГРУПОВИХ КІМНАТ
В усіх групах розміри столів і стільців відповідають ростовим параметрам дітей.
9. САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО УТРИМАННЯ БАСЕЙНІВ
9.1. Відкритий басейн- хлюпальниця на території закладу, до якого підведена холодна протічна вода, використовується в літній період.
9.2.Прибирання басейну проводиться миючими та дизенфікуючими засобами щодня .
9.3. Заміна води в басейні проводиться щодня.
10. ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ
Харчування дітей здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», наказу МОЗ України від 24.03.2016 №234 «Про затвердження санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів».
10.1.Режим харчування - триразовий.
10.2.Вартість харчування - з 01січня 2022 року - для дітей віком від 1 до 4 років - 47.00 грн. на день; для дітей віком від 4 до 6 (7) років – 59.50. грн. на день. Батьківська плата становить 70% від вартості харчування, 30% - з місцевого бюджету.
11.САНІТАРНО—ГІГІЄНІЧНІВИМОГИ ДО ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ПЕРСОНАЛУ.
11.1. Всі працівники закладу забезпечені санітарним одягом , згідно професійних обов’язків.
11.2. Весь персонал закладу проходить обов’язкові медичні огляди відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280 «Щодо організації обов’язкового проходження медичних оглядів»/
12.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ.
11.1. Фізичне виховання проводиться відповідно вікової категорії:
- комплекс рухової активності під час ранкової гімнастики;
- гімнастика після денного сну;
- за розкладом заняття з фізичного виховання;
- комплекс гартувальних заходів;
10.2.Вартість харчування - з 01січня 2022 року - для дітей віком від 1 до 4 років - 47.00 грн. на день; для дітей віком від 4 до 6 (7) років – 59.50. грн. на день. Батьківська плата становить 70% від вартості харчування, 30% - з місцевого бюджету.
11.САНІТАРНО—ГІГІЄНІЧНІВИМОГИ ДО ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ПЕРСОНАЛУ.
11.1. Всі працівники закладу забезпечені санітарним одягом , згідно професійних обов’язків.
11.2. Весь персонал закладу проходить обов’язкові медичні огляди відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280 «Щодо організації обов’язкового проходження медичних оглядів»/
12.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ.
11.1. Фізичне виховання проводиться відповідно вікової категорії:
- комплекс рухової активності під час ранкової гімнастики;
- гімнастика після денного сну;
- за розкладом заняття з фізичного виховання;
- комплекс гартувальних заходів;
- фізкультурні хвилинки під час прогулянки та занять.
13. САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ДІТЕЙ
12.1. У всіх групах проводяться щоденні заняття для вдосконалення дітьми санітарно-гігієнічних навичок.
12.2. Здійснення щоденного контролю за чистотою та наявністю змінного одягу для вихованців.
Директор: Людмила АФОНІНА
12.1. У всіх групах проводяться щоденні заняття для вдосконалення дітьми санітарно-гігієнічних навичок.
12.2. Здійснення щоденного контролю за чистотою та наявністю змінного одягу для вихованців.
Директор: Людмила АФОНІНА