» Статистика

Звіт керівника перед громадськістю

Звіт директора закладу дошкільної освіти №6 «Сонечко» 
загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області
Людмили АФОНІНОЇ
 перед громадськістю за 2021-2022 н.р.       

             Відповідно до наказу МОН України від 23.03.2005 №178 “Про затвердження примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю” у травні-червні кожен керівник навчального закладу щороку звітує про свою діяльність на загальних зборах педагогічного колективу, батьківського комітету, ради закладу та громадськості.
            У своїй роботі протягом звідного періоду я керувалася статутом ЗДО№6 «Сонечко», правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора закладу, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника закладу дошкільної освіти.
1.    Загальна інформація про ЗДО№6 «Сонечко»
          Загальна назва - Заклад дошкільної освіти №6 «Сонечко» загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області. Коротка назва – ЗДО№6 «Сонечко». Організаційно-правова форма - комунальний заклад. Засновником ЗДО№6 «Сонечко» є Ужгородська міська рада. Юридична адреса закладу: 88000, Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Капітульна, 20 тел.: (0312)61-57-62 ;е-mail: dnz6kap20@ gmail.соm; сайт: dnz6uz.at.ua
         Засновник здійснює фінансування закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей. 
        ЗДО№6 «Сонечко» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України.
       ЗДО№6 «Сонечко» є юридичною особою, має печатку встановленого зразка, бланки з власними реквізитами. 
          Діє заклад з 11 листопада 1953р. ЗДО має типове приміщення. За проектною потужністю дошкільний заклад розрахований на 64 місць для дітей віком від 3-х років до 6 (7) років..
    У 2021-2022 н.р. діяли 4 вікові групи. Формування груп відбувалося за одновіковими, різновіковими та мовними ознаками (три групи з угорською мовою навчання – друга молодша група – 25 дітей, середня група – 24 дітей, старша група – 27 дітей та одна різновікова група з російською мовою навчання – 24 дітей) – всього 100 дітей. Всі  групи укомплектовані згідно програмових та санітарно – гігієнічних вимог. 
     ЗДО№6 «Сонечко»  працює з 07.00 – до 19.00 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 12 годинним перебуванням дітей.
Головною метою діяльності дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, виконання вимог Базового компонента, забезпечення умов для ефективного проведення освітнього процесу, фізичного та психічного розвитку дітей.
Діяльність керівника дошкільного закладу направлена на вирішення освітніх, методичних, адміністративних, фінансових, господарських та інших питань, які виникають у процесі діяльності ЗДО.
2.    Кадрове забезпечення.
       Заклад дошкільної освіти №6 «Сонечко» укомплектований педагогічними кадрами на 94% та обслуговуючим персоналом (100%). Залишалися вакантними дві посади вихователів через брак педагогів із знанням угорської мови.
       Час диктує все нові і нові вимоги до педагогічного працівника, тому кожен педагог закладу вміє працювати з комп’ютером, використовує нові інформаційно-комунікаційні технології, ефективно забезпечуючи освітній процес. Широко використовуються ноутбуки, проектори, принтери. 
          Якісний склад педагогічних працівників:
спеціалісти вищої кваліфікаційної категорії – 2;
спеціаліст І кваліфікаційної категорії – 3;
спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії – 3;
спеціаліст – 2;
бакалавр -1;
Мають педагогічне звання «Старший вихователь» - 1 педагог.
        У 2021-2022 н.р. проходили чергову атестацію музичний керівник Вікова О.С. з підтвердженням  відповідності займаній посаді з вищим посадовим окладом та позачергову атестацію вихователь Медєші К.О. з присвоєнням кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії».
Антипедагогічних проявів серед педагогічних працівників закладу не зафіксовано. Педагогів, притягнутих до дисциплінарної відповідальності за ініціативою керівника закладу, немає.  
3.    Методична робота
           Успіх роботи дошкільного закладу багато в чому залежить від того, як налаштована методична робота.
          Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у 2020/2021 навчальному році та керуючись основними положеннями нормативних документів колектив закладу дошкільної освіти №6 «Сонечко» зосереджував в цьому навчальному році свою  увагу на пошуках оптимальних форм та методів навчання та виховання дітей, збереження та зміцнення їх фізичного й психічного здоров’я, створення необхідних передумов для досягнення кожним дошкільником реально можливого для нього в даний період рівня успішності, але не нижчого, ніж передбачено державними освітніми програмами, а також враховував, по можливості,  запити батьків і громади. 
      На початок  2021/2022 навчального року у нашому закладі вперше була створена інклюзивна група на базі середньої групи «Сонечко».
         Наш педагогічний колектив у цьому навчальному році ставив перед собою такі пріоритетні завдання:
1.Створення та забезпечення здорового, безпечного, вільного від насильства та булінгу, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу, підвищення якості освітньої діяльності закладу.
2. Вивчення та впровадження в практику роботи ЗДО оновленого Державного стандарту дошкільної освіти.
3.Поглиблення освітньо-виховної роботи з національно-патріотичного виховання дошкільників для формування у них ціннісного ставлення до країни, мови, родини та самого себе.      
        А також важливим завданням для усіх педагогів закладу цього навчального року були: безпека дитини в небезпечних та надзвичайних ситуаціях, використання ефективних методів і прийомів у формуванні навичок безпечної поведінки.
         Основні зусилля методичної служби було зосереджено на створенні умов для підвищення рівня інноваційної культури педагогів, професійної компетентності та спрямовувались на вирішення наступних завдань:
-забезпечення дієвого науково-методичного та психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу;
-застосування диференційованого підходу до роботи з педагогами з різним рівнем професійної майстерності;
-створення умов для реалізації сучасних інноваційних вимог дошкільної освіти: діагностика професійного рівня педагогів, стимулювання до професійного саморозвитку;
-вивчення, узагальнення та популяризація кращого досвіду вихователів садка.
            Особливістю 2021-2022 н.р. у закладі була організація освітнього процесу в умовах дотримання протиепідемічних заходів у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID - 19. 
            Надзвичайною особливістю роботи закладу у 2021-2022 н.р. було
переведення закладу з мирного на воєнний стан відповідно до Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Указу Президента України 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення в Україні воєнного стану», розпорядження Ужгородського міського голови 25.02.2022 «Про переведення м. Ужгорода з мирного на воєнний стан», наказу управління освіти Ужгородської міської ради 25.02.2022 № 29 «Про переведення закладів освіти з мирного на воєнний стан» та закрито його для відвідування дітьми. Відновлено відвідування дітьми ЗДО відбулося з 18 квітня 2022 року.
      Незважаючи на усю складність освітнього процесу у 2021-2022 н.р. ЗДО №6 «Сонечко» здійснював свою діяльність  відповідно   Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Конвенції про права дитини,  «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 №2628-ІІІ (із змінами), Положення про заклад дошкільної освіти , затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 №305, постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 р. № 86, інструктивно-методичних рекомендацій МОН від 10.08.2021 № 1/9-406 " Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році", Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64 від 24.02.2022р., з урахуванням плану роботи управління освіти Ужгородської міської ради  та Центру професійного розвитку педагога , програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
       Професійному зростанню педагогічних працівників закладу сприяють курси підвищення кваліфікації при ЗІППО, самоосвіта, відвідування вебінарів, тренінгів, конференцій. Слід відмітити, що виконання перспективного плану підвищення курсової підготовки та кваліфікації становить 100%, вчасно подаються заявки на проходження перепідготовки, доводиться до відома педагогічних працівників інформація про вебінари, семінари, тренінги. 
       Закони України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Статут закладу дошкільної освіти та Базовий компонент дошкільної освіти України визначають педагогічну раду, як найголовнішу форму роботи з педагогічними кадрами.                    Засідання педагогічної ради в закладі були підпорядковані пріоритетним завданням:
1.    «Нові завдання, зміст, форми реалізації дошкільної освіти в контексті сучасних вимог», 30.08.2021 р.
2.    «Новий Базовий компонент дошкільної освіти — нові перспективи»,  
29. 11. 2021 р.
3.    «Булінг в дитячому садку – міф чи реальність», 28.03.2022 р.
4.    «Аналіз якості та результативності роботи колективу закладу дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році», 30.05.2022 р.
       На  педрадах розглядались питання, які були актуальними щодо розв’язання основних завдань закладу дошкільної освіти на поточний начальний рік і форми проведення педрад вибирались так, щоб забезпечити максимальну активність педагогів. Виконання рішень педрад сприяло поліпшенню методичного та матеріального забезпечення педагогічного процесу, підвищенню ефективності праці педагогів. Слід відмітити що педагоги, які приймали активну участь у підготовці та роботі педагогічних рад ретельно вивчали заплановані питання, готували змістовні виступи, вносили актуальні пропозиції. Рішення педрад трималось на контролі.
         Ефективною формою методичної роботи стало проведення колективних переглядів занять та режимних моментів відповідно до поставлених завдань на навчальний рік.  Під час їх проведення були використані різноманітні інтерактивні форми та методи роботи, мультимедійні презентації, авторські сценарії, посібники та дидактичний матеріал, що сприяло розвитку творчої думки кожного педагога. На високому та достатньому методичному рівнях були проведені такі види організованої діяльності:   «Знавці рідної мови», «Подорож у потязі», «Дерево добра» (Грабар К.В.),  «Права і обов’язки дітей», «Дітям про радіацію»  (Жека Л.І.),  «Літо-літечко зустрічаємо» (Артемюк В.В.),  «Казкова рукавичка»  (Берец В.Д.),  «В гостях у звірят» (Медєші К.О.), «Допоможемо бджілці-трудівниці», «Весела подорож» (Бейреш А.Л.), «Для кмітливих» (Білак І.А), музичні розваги «Кольорові автомобілі», «Піжамна вечірка» (Вікова О.С.).  Окрім вищезазначених колективних переглядів річний план роботи ЗДО передбачав самопрезентацію досвіду роботи окремих педагогів. Так, вихователь Медєші К.О. поділилась з колегами садка своїми педагогічними здобутками.
         Семінари-практикуми, що проводились в закладі, «Навчання, виховання і супровід  дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу дошкільної  освіти»(25.10.2021р.), «Створення безпечних умов під час освітнього процесу, попередження негативної поведінки, насильства та булінгу в освітньому середовищі» (26.04.2022р.), психолого-педагогічний тренінг «Методи вирішення конфлікту» (02.12.2021 р.) сприяли підвищенню рівня та розширенню знань педагогів про нормативно-правові документи, які регламентують зміст дошкільної освіти, дали змогу різнобічно та поглиблено розглянути пріоритетні напрями, змістовне наповнення та концептуальну основу Базового компонента.
      Розвивати здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, створювати умови для розвитку компетентності педагогів, актуалізувати потребу позитивних змін особистості педагога дав змогу семінар «Навчання, виховання і супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу дошкільної освіти». Проведення семінару відбулося з метою підвищення педагогічної компетентності педагогів з проблеми інклюзивної освіти дітей в дитячому садку. Семінар-практикум «Створення безпечних умов під час освітнього процесу, попередження негативної поведінки, насильства та булінгу в освітньому середовищі» дав можливість виявити знання методів, прийомів та основних складових створення безпечних умов для дошкільників, розвивати вміння аналізувати свою діяльність та діяльність інших педагогів, проявляючи педагогічний такт; формувати у педагогів комунікативні здібності. Результатом такого семінару стало розроблення  Методичних рекомендації щодо запобігання та протидію насильству. 
          Протягом навчального року здійснювалася контрольно-аналітична діяльність освітнього процесу та системи роботи з дітьми. З метою удосконалення компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності освітнього процесу  було здійснено комплексне вивчення «Про стан вивчення організації навчально- виховного процесу у II молодшій групі» та складено аналітичну довідку. 
Варто також зазначити, що на постійному контролі трималися питання вироблення у дітей умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров’я під час надзвичайних ситуацій, формування основ безпечної поведінки на дорогах (тематичні тижні – «Тиждень безпеки», «Абетка дорожнього руху», «Права людини - очима дитини»).  
          Ці види контролю забезпечили  вивчення  діяльності  всіх  педагогів,  всіх груп дітей, і дали  можливість  прослідкувати  системність  в  роботі з малюками, виявити та усунути недоліки.  Результати  перевірок  оголошувалися у вигляді наказів, довідок, звітів і інформацій.
          Введення в Україні воєнного стану суттєво позначалося на всіх сферах людського життя. Особливих змін зазнала і  освітня галузь, зокрема дошкільна.
Сьогодення внесло корективи в освітянське життя та незмінним лишилося те,
що усі ми продовжили працювати заради наших дітей. Робота кожного наразі
надзвичайно важлива. У стані війни діти дошкільного віку належать до найвразливішої категорії населення. Перебуваючи в небезпеці, в тривалому стресовому стані, дитина позбавлена нормальних умов для розвитку та освіти. Через відчуття тривоги, напруги, страху, невизначеності ускладнився процес повноцінної соціалізації дитини. Проте, наскрізними в організації освітнього процесу з дітьми будь-якої вікової групи у нашому закладі на першому місці  були і є такі ідеї та теорії:
-ідеї гуманістичної педагогіки, спрямовані на гуманне ставлення до дитини;
- теорія природовідповідності, за якою у дитини треба розвивати задатки та
здібності, зберігаючи її природу;
-ідеї про патріотичне і громадянське виховання, використання казки та гри у гармонійному розвитку особистості;
-ідея солідарної відповідальності держави, громади, родини, фахівців
педагогічної освіти й інших професій, причетних до піклування, догляду та
розвитку дітей дошкільного віку.
З-поміж актуальних питань в умовах воєнного стану найважливішими залишаються такі:
-організація психологічної, методичної підтримки педагогічних працівників;
-підтримка дітей та батьків у складних ситуаціях;
-організація освітнього процесу з дітьми дошкільного віку;
-налагодження зв’язків і підтримка педагогічного партнерства ЗДО з
батьками вихованців, представниками територіальних громад;
-надання різних видів психолого-педагогічної підтримки дітям, батькам;
-здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей, зокрема й з
особливими освітніми потребами.
        Щоб організувати освітній процес у нових умовах педагоги використовували  Лист Міністерства освіти і науки України від 02 квітня 2022 р. № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» та матеріалами, що зібрані на сайті МОН, дитячий онлайн-садок НУМО з відеозаняттями для дітей віком від 3 до 6 років (ЮНІСЕФ разом із МОН України).
      Також корисними у роботі були  такі матеріали:
-поради з надання першої психологічної допомоги людям, які пережили
кризову подію;
-поради від експертів ЮНІСЕФ «Як підтримати дітей у стресових ситуаціях»;
-інформаційний комікс для дітей «Поради від захисника України»;
-хрестоматія для дітей дошкільного віку “Моя країна – Україна” з
національно-патріотичного виховання.
         Першочерговими завданнями ЗДО у воєнний час є:
- налагодження ефективної комунікації учасників освітнього процесу;
- відновлення освітнього процесу;
- створення у ЗДО безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу;
- створення умов для підвищення фахового рівня педагогічних працівників
щодо організації освітнього процесу за дистанційною та змішаною формами організації освітнього процесу й надання педагогічної підтримки дітям   дошкільного віку, у тому числі й з особливими освітніми потребами, їхнім батькам;
- здійснення інформаційної підтримки та психологічного супроводу учасників освітнього процесу;
- здійснення співпраці з інклюзивними ресурсними центрами (далі - ІРЦ); 
- застосування інструментів управлінської діяльності для вирішення надзвичайних ситуацій.
      Необхідними умовами якісної дошкільної освіти є:
- створення інклюзивного освітнього простору, яке відповідало б потребам і можливостям кожної дитини та забезпечувало належні умови для здобуття дошкільної освіти;
- надання освітніх, психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
          Відповідно до річного плану та організаційно педагогічної роботи , педагоги закладу використовували суспільні події для реалізації освітніх завдань. Це і тематичні тижні Тиждень безпеки руху дітей, Тиждень безпеки дитини, Тиждень прав дітей, Тиждень рідної мови, Тиждень доброти, і тематичні заняття до Дня Музики, до Дня миття рук, до Дня домашніх тварин, до Дня захисту людей похилого віку,  до Дня толерантності, до Дня Святого Миколая тощо.
         Проведення зазначених заходів допомогло педагогам на належному рівні працювати над вирішенням головних завдань річного плану роботи. Колектив закладу був згуртований, працьовитий, спроможний виконати будь-які поставлені перед ним завдання.
      В цілому, аналізуючи результати методичної роботи з педагогічними кадрами за 2021/2022 навчальний рік слід задовільно оцінити роботу педагогічного колективу загалом, і методичного кабінету зокрема.  Але є ряд питань, які потребують удосконалення та оновлених підходів до їх реалізації .
Але є і деякі проблеми щодо якісного забезпечення педагогічного процесу та підвищення особистісного рівня професійної компетентності педагогічних працівників закладу, для реалізації завдань закладу дошкільної освіти слід активніше вивчати і впроваджувати в практику роботи інноваційні технології та передовий педагогічний досвід, із адаптуванням до своєї групи та із врахуванням особистого педагогічного досвіду
3. Організація різних форм освітньої діяльності
             Освітній процес  в дошкільному закладі здійснюється відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти України та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». В освітньому процесі педагоги використовують такі основні форми організації дітей як спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, свята та розваги, гуртки тощо.  
        Освітній процес у дошкільному закладі організовується у розвивальному середовищі, яке утворюється сукупністю природних, предметних, соціальних умов та простором власного “Я” дитини. 
       З метою перевірки засвоєння програмового матеріалу дітьми в закладі проведено моніторинг рівня  сформованості знань, умінь та навичок дітей  дошкільного віку.
Завдання моніторингового дослідження:
1. Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та отримати об’єктивну інформацію про рівень сформованості життєвої компетентності дошкільників ЗДО №6 «Сонечко».
2. Дослідити рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільниками ЗДО №6 «Сонечко» відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та програми розвитку дитини дошкільного віку  «Українське дошкілля».  
3. Провести порівняльний аналіз відповідності фактичних результатів протягом року моніторинга рівня сформованості компетенції дошкільників за 7-ма освітніми напрямами Базового компонента.
4. Надати рекомендації педагогам та батькам дошкільників ЗДО №6 «Сонечко» стосовно визначення шляхів покращення якості дошкільної освіти, спираючись на результати моніторингу. 
У листопаді 2021/2022 навчального року вихователями кожної вікової групи ЗДО №6 «Сонечко» проведено моніторинг рівня сформованості компетенції дошкільників відповідно до Положення про моніторинг якості наданих послуг  та за допомогою карт спостережень оцінки результативності освітнього процесу за 7-ма освітніми напрямами Базового компонента.
        Моніторингове дослідження розвитку дітей було проведено у всіх  вікових групах.
     Результати моніторингового обстеження кожної дитини було внесено у зведені картки результатів моніторингу сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.
         Проведений   моніторинг здійснювався з використанням матеріалів методичного посібника «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти», третє видання, зі змінами, 2021 р., за загальною редакцією Шаповал Н.М. та фіксувався у таблицях визначення рівня досягнень дітей за освітніми напрямами у межах Базового компонента дошкільної освіти України. 
Результати моніторингового обстеження кожної дитини було внесено у зведену таблицю  визначення рівня досягнень дітей відповідної вікової групи.
   Педагоги були забезпечені інструментарієм для здійснення моніторингу, матеріалами щодо фіксування результатів (таблицями, картками) та матеріалами проведення педагогічної діагностики.
Вихователь-методист Жека Л.І. узагальнювала дані педагогічного вивчення на основі результатів вивчення, на нарадах при директору були проаналізовані результати та за динамікою змін у розвитку дошкільників були визначені необхідні методи надання їм допомоги за кожним освітнім напрямом Базового компонента дошкільної освіти.

      Моніторингом було охоплено 86 (85%) дітей дошкільного віку:
-    старша група «Гномики» – 21 дитина;
-    середня група «Сонечко»  – 25 дітей;
-    різновікова група «Краплинка» – 21 дитина;
-    молодша група «Метелики» - 19 дітей.
За результатами моніторингу досягнень дітей дошкільного віку було визначено рівні засвоєння по ЗДО:
Високий рівень – 18 дітей, 22%
Достатній рівень – 33 дітей, 38%
Середній рівень – 21 дитина, 24%
Початковий рівень – 14 дітей, 16%.
14 дітей не були обстежені з причини відсутності.
Про рівень готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання
          Дитина, що вступає до школи, має бути зрілою у фізіологічному й соціальному відношенні, вона має досягти певного рівня розумового й емоційно-вольового розвитку. Навчальна діяльність потребує певного запасу знань про навколишній світ, сформованості елементарних понять. Дитина повинна володіти розумовими операціями, вміти узагальнювати й диференціювати предмети і явища довкілля , уміти планувати свою діяльність і здійснювати самоконтроль. Важливі позитивне ставлення до навчання, здатність до саморегуляції поведінки і вияв вольових зусиль.  Тому поняття  «готовність дитини» до школи комплексне та багатогранне.   З метою вивчення  готовності  наших дошкільників до школи протягом квітня-травня 2021 року було проведено практичним психологом психодіагностичний скринінг старших дошкільників.       
Мета діагностування: дослідити рівень психологічної готовності дошкільників до навчання,сприяти розвитку довільності психічних процесів, формуванню позитивної шкільної мотивації.
   Цільова група: діагностика проводилась з дітьми старшого дошкільного віку в кількості 22 дітей.
      За результатами діагностики встановлено наступні рівні готовності до шкільного навчання:
-    високий рівень  не виявлено;
-    вище середнього  мають 6 вихованці (28%);
-    середній  рівень мають 10 вихованців (45%);
-    нижче середнього мають 5 вихованців (22%);
-    низький рівень – 1вихованець (5%).
  На підставі результатів діагностики можна зробити висновок про готовність дошкільників до навчання в школі.
4.Вжиті керівником заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази ЗДО.
      ЗДО№6 «Сонечко» розміщується у двохповерховій будівлі, побудованій за Типовим проектом, яким не передбачена наявність спортивної та музичної зали. Групові приміщення використовуються поліфункціонально та оснащені спортивнм та музичнм обладнанням.  
       Джерелами фінансування дошкільного закладу є кошти:
- засновника - Ужгородської міської ради;
- державного бюджету у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;
- добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, батьків або осіб, які їх замінюють.
У період з 01.09.2021 до 31.05.2022 року на фінансування ЗДО№6 з витрачено :
Оплата праці
Заробітна плата    3 060 765,26
нарахування на заробітну плату    666 881,91
Оплата енергоносіїв
водопостачання    23658,88
електроенергія    173041,60
природний газ та розподіл    161453,48
Харчування                            333064,74
Оплата послуг, крім комунальних
дезстанція (дератизація)    7982,81
дезстанція (визначення яєць та личинок гельмінтів в піску )    2358,05
дезстанція (визначення мікроклімату та освітленості )    1156,13    
інтернет    1920,00
програма чиж    6808,00
 послуги зв’язку    1777,57
обслуговування програми МеДок    1400,00
обслуговування програми "Зарплата"    1100,00
ремонт теплообмінника котла    8810,53
обслуговування охоронної сигналізації    5280,00
обслуговування пожежної сигналізації    1800,00
техобслуговування котельні    7880,00
Технічне обслуговування вогнегасників    1598,28
Вогнезахисна обробка даху     20920,00
Технічне обслуговування газопроводів    4492,26    
Вивіз сміття    6452,43
Матеріальні витрати                                                                        
Канцтовари                    3188,00
новорічні подарунки    10000,00
Холодильник    5399,90
Пральна машина    5499,00
Рукавиці, маски    2472,00
Туалетний папір, рушники    6766,00
Миючі засоби     2483,20
Друкарська фарба    1135,00
Дезінфікуючі засоби    2280,00
Машина для обробки даних    10670,00
медикаменти    2080,00
                                                          Інші витрати    
екологічний податок    599,82
ВСЬОГО    4 553174,85
           Кошти, вилучені за реалізацію харчових відходів відповідно до договору, витрачаються на придбання необхідних товарів, про що щоквартально подається звіт у бухгалтерію із прикріпленими чеками. 
      Багато проблем ми вирішуємо, але є проекти з великими фінансовими затратами: капітальний ремонт харчоблоку, заміна внутрішньої системи опалення, заміна огорожі, про що мною, керівником закладу, неодноразово подавалися пропозиції під час формування бюджетного запиту на 2020, 2021, 2022 роки. 
  

» Вхід на сайт


» Пошук

» Архів записів

Бегущая строка

 

» Офіційні сайти
MONU.jpg zak.gif osv.jpg


Copyright MyCorp © 2024