Вівторок, 17.10.2017, 13:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт ДНЗ № 6 м.Ужгорода
Головна | Звіт керівника за 2015-2016 н.р. | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

 ЗВІТ

завідувача дошкільним навчальним закладом №6 загального розвитку

Ужгородської міської ради

за 2015-2016 навчальний рік

              Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р.№178; зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

            Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

           Завдання звітування:

1.Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

1.Загальні відомості про ДНЗ№6

Дошкільний навчальний заклад №6 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області. Організаційно-правова форма - комунальний заклад. Засновником дошкільного навчального закладу є Ужгородська міська рада в особі управління освіти. Юридична адреса дошкільного закладу:88000, Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Капітульна, 20 тел.: (03122) 3-50-32. E-mail: dnz6kap20@ gmail.соm; сайт :dnz6uz.at.ua.

         Засновник здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

Дошкільний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", Положенням про дошкільний навчальний заклад України , затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305, рішеннями Ужгородської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами та іншими розпорядчими документами начальника управління освіти Ужгородської міської ради, іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.

 Дошкільний заклад є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, бланки з власними реквізитами.

  Діє ДНЗ№6 з 11 листопада 1953р., розрахований на 4 групи.

Формування груп відбувається за різновіковими, одновіковими та мовними ознаками. Мова навчання та виховання угорська та російська.   Режим роботи 5-денний, з 12-годинним перебуванням дітей : 07.00-19.00.

2.Вжиті керівником заходи щодо зміцнення

матеріально-технічної бази ДНЗ.

      ДНЗ№6 розміщується у двохповерховій будівлі, побудованій за Типовим проектом, яким не передбачена наявність спортивної та музичної зали. Групові приміщення використовуються поліфункціонально з оснащенням спортивного та музичного обладнання.  

Джерелами фінансування дошкільного закладу є кошти:- засновника - Ужгородської міської ради; державного бюджету у розмірі, передбаченому нормативами фінансування; кошти,одержані від громадян за надання платних послуг у галузі освіти; добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, батьків або осіб, які їх замінюють.

Протягом 2015-2016н.р. в ДНЗ № 6:

  за бюджетні кошти було облаштовано:

  • в групах посудомийні кімнати, встановлено електробойлери (4 одиниці) для підігріву води в посудомийних кімнатах та дитячих рукомийниках, частково замінено труби каналізаційної та водопровідної систем, замінено 4 унітази, встановлено нові змішувачі для води на суму 100.000грн.;
  • здійснено ремонт газової котельні та ізоляцію теплотраси (76.000 гривнів);
  • проведено обробку дерев`яних структур горища незаймистою речовиною (9000 грн.);
  • на 95% завершено ремонт фасаду будівлі. 
  • Виділено 100.000 грн. бюджетних коштів на завершення ремонту фасаду та встановлення на харчоблоці витяжної системи. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на заміну огорожі, ремонт споруд на території дошкільного закладу.

             

 З вересня 2015р. по травень 2016р. в ДНЗ№6 працював платний гурток з вивчення дітьми англійської мови, що дало можливість накопичити на спецрахунку   18.498 гривнів, з яких витрачено на заробітню плату керівника гуртка  11 350грн., оплату комунальних послуг – 72 грн., господарські потреби  - 3000 грн., залишилось – 4076 грн.

      Колектив та батьки ДНЗ доклали багато зусиль до проведення ремонтно-відновлювальних робіт з метою покращення умов перебування дітей в ДНЗ. 

   За батьківські кошти придбано і передано на бухгалтерський облік в ЦБ№2 матеріальні цінності, а саме:

- в кожній групі - кухонні меблі на загальну суму 7500 грн. ;

- в групі «Сонечко» - 13 двоярусних ліжок на суму 14300 грн. ;

- в групі «Гномики» - 5 триярусних ліжок на суму 11500 грн.

       

       Протягом року щомісяця витрачалися кошти на канцелярські товари, диски, методичну літературу, дидактичні ігри на допомогу вихователям при роботі з дітьми, пральний порошок та інші миючі засоби, дезинфікуючі засоби.

      Кошти, вилучені за реалізацію харчових відходів відповідно до договору, витрачаються на оплату послуг інтернету  (150 грн. щомісяця).                                                       

       В рамках проекту «Покращення санітарних умов у дитсадках міста Ужгород», керівником проекту Миколою Яцков разом з управлінням освіти Ужгородської міської ради було подано заявку до уряду Японії на отримання міжнародної технічної допомоги. В травні 2016 року на харчоблоці встановлено нове електричне технологічне обладнання, а саме: духова шафа, сковорідка, м’ясорубка, плита та морозильна камера на загальну суму 68.800 грн.

   

    У 2016-2017 н.р. необхідно здійснити:

- встановити вентиляційну систему на харчоблоці;

- завершити ремонт фасаду будівлі;

- ремонт стелі в групі «Гномики»;

 -косметичний ремонт в групах «Сонечко» та «Барвінок»;

- заміну облицювальної плитки в санвузлі групи «Барвінок».

3.Вжиті керівником заходи щодо підвищення

професійного рівня педагогів.

               Штатним розписом ДНЗ №6 передбачено 12.24 одиниць педагогічних посад, з них: завідувач-1; вихователів - 8; муз керівник - 1; інструктор з фізкультури - 1; пр.психолог - 1; вихователь-методист - 1; керівник  гуртка - 1.

Кількісний і якісний склад педагогічних працівників:

  • за освітнім рівнем  : вища - 9; середня спеціальна -2                                                     
  • за педагогічним стажем роботи: до 5-ти років - 2; 5-10 р. - 4; 10-20 р. - 3;>20р.-2.
  • за віком: до 30р. -0; 30-50р. -7; 50р.і > -4; пенсійний вік -2.
  • за категоріями: 9 тар. розр.-5; спеціаліст -2; спеціаліст ІІ кат. -2; спеціаліст І кат. -1; спеціаліст вищої кат. -1.

        На початок навчального року посаду вихователя-методиста не було введено в штат ДНЗ через брак коштів, тому за організацію методичної роботи з педпрацівниками відповідає завідувач дошкільним закладом.

Гурткова робота проводиться як додаткова платна освітня послуга. Інструктор з фізкультури перейшов на роботу на кращих умовах в іншу установу.

      Важливими формами підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів в дошкільному навчальному закладі є курсова перепідготовка та атестація. У 2015-2016 навчальному році пройшла курсову перепідготовку музичний керівник Вікова О.С.

      Система методичної роботи в дошкільному навчальному закладі №6 у 2015-2016 н.р. була організована на основі:

  • завдань на 2015-2016 н.р. ;
  • якісного аналізу педагогічних кадрів;
  • результатів аналізу навчально-виховного процесу у 2014-2015 н.р.

             Основними завданнями методичної роботи були:

  • ріст професійної майстерності педагогічних кадрів через залучення їх до різних форм методичної роботи;
  • обговорення методичної періодики, вивченої шляхом самоосвіти;
  • організація та зміст навчально-виховного процесу відповідно до Базового компонента  дошкільної освіти в Україні у новій редакції.

У 2015- 2016 н.р. педагогічний колектив працював над:

  • підвищенням якості дошкільної освіти в умовах подальшого впровадження в освітній процес ДНЗ програм  «Українське дошкілля» та «Впевнений старт» через реалізацію змісту Базового компоненту дошкільної освіти України;
  • продовженням роботи з формування патріотичних почуттів у дошкільників;
  • формуванням мовленнєвої компетенції дошкільників.

            Робота над реалізацією річних завдань значно активізувала форми методичної роботи з педагогічними кадрами: педагогічні ради, семінари, семінари-практикуми, тренінги, колективні перегляди, виставки, творчі групи, самоосвіта, атестація. В дошкільному навчальному закладі широко використовуються традиційні інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення педагогічних рад: проблемний стіл, методичні посиденьки, методичний ринг, диспути, дискусії.

       

4.Вжиті керівником заходи щодо медичного обслуговування дітей.

                  У дошкільному навчальному закладі медичне обслуговування дітей проводиться сестрою медичною Кройч І.Е. та лікарем-педіатром Паливода І.Ю., яка є штатним працівником дитячої поліклініки. В ДНЗ облаштований медичний кабінет, оснащений лікарськими засобами і виробами медичного призначення для надання невідкладної медичної допомоги, а також медичним обладнанням, а саме: столи письмовий та медичний, стільці, кушетка, шафа канцелярська, ваги медичні, ростомір, бактерицидна лампа .

        Медичне обслуговування дітей включає в себе проведення обов'язкових медичних оглядів, у тому числі медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, які здійснюються згідно з календарем щеплень у встановленому МОЗ порядку медичними працівниками дошкільного навчального закладу або відповідним лікувально-профілактичним закладом після огляду лікаря-педіатра; надання невідкладної медичної допомоги на догоспітальному етапі, організація заходів для госпіталізації (за наявності показань) та інформування про це батьків.

             Дані про результати медичного обслуговування дітей фіксуються і зберігаються у порядку, встановленому МОЗ.

        Інформація про передбачуване медичне обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі та його результати обов'язково доводяться у встановленому МОЗ порядку до педагогічного персоналу та батьків

        Проводиться моніторинг стану здоров'я, фізичного та нервово-психічного розвитку дітей, надання їм невідкладної медичної допомоги. Щоквартально видається наказ про аналіз стану захворюваності по дошкільному закладу. Протягом I півріччя 2016 н.р. кількість випадків захворювання в групах  становила: загальна захворюваність – 82 випадків (78%), з них 64 випадків (61.5%) – ГРВІ. Показник досить високий, але в січні-лютому 2016 року  в місті був високий поріг захворюваності на грип та ГРВІ і багато дітей перехворіли в цей період. Для вирішення даного питання, ДНЗ продовжує ставити перед собою завдання: в новому 2016-2017 н.р. здійснювати посилену  профілактичну  та роз’яснювальну роботу з батьками  щодо зниження та попередження захворюваності дітей. 

  Ведеться вся обліково - звітна документація у порядку встановленому МОЗ України.

5.Вжиті керівником заходи щодо організації харчування дітей.

         Організація харчування дітей в дошкільному навчальному закладі здійснювалася згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 за №298/227.

      Протягом звітного періоду постачальниками продуктів харчування були 13 ФОП, ПП, продукти харчування та продовольча сировина надходили  вчасно із супровідними документами відповідно до нормативних вимог.  

         У дошкільному навчальному закладі організовано чотириразовий режим харчування. Усього харчувалося 104 дітей.

        Відповідно до рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради №14 від 16.01.2015р. з 02 березня 2015 року харчування дітей здійснюється у відповідності до грошової норми, що становить 22 гривні 00коп. в день, з яких батьки сплачують 13грн.20коп.(60%), а міський бюджет-8грн.80 коп.(40%).

      Порівняльний аналіз виконання норм харчування за вересень-грудень  2015 року та січень-травень 2016 року засвідчив, що загалом харчування дітей здійсювалося наближено до норм та щоденного фінансування на одну дитину.

Продукти

Виконання норм %

В середньому за 1 день

на одну дитину(н/ф)

2015

2016

Хліб

81.1

73.9

180/145

Крупи

124.0

130

50/64

Цукор

70

74

50/35

Борошно

90.6

93.8

32/25

Картопля

86.8

97.7

220/221

Олія

80.0

93.3

15/8

Сухофрукти

0

30

10/8

Масло вершкове

84

72

25/23

Сметана

73.3

53.3

15/9

Сир твердий

60

120

5/3

М’ясо

87.3

88.2

110/89

Яйце

48

56

25/13

Риба

72

38

50/16

Овочі

63.1

58.8

260/128

Молоко

41.2

34.4

500/202

Сир м’який

12

50

50/40

      Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою. Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму. Була придбана необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів за рахунок позабюджетних коштів.  З метою впровадження науково-обґрунтованих раціонів харчування дітей в дошкільному закладі розроблена картотека страв, яка погоджена і затверджена відділом гігієни і харчування дітей міської СЕС. З метою забезпечення збалансованого різноманітного харчування складається двотижневе перспективне меню.  

    Для виявлення дітей пільгового контингенту у вересні 2015 року було складено соціальний паспорт ДНЗ№6 та відповідно до чинного законодавства для 5-ти багатодітних сімей було встановлено знижку на 50% від сплати за харчування дітей; звільнено від сплати за харчування 4-ри сім`ї учасників АТО, 1-ну сім`ю, переміщену з тимчасово окупованої території , та з початку 2016 року одну сім`ю, яка виховує дитину-інваліда.

        В ДНЗ проводиться санітарно-просвітницька робота серед персоналу, батьків з питань організації раціонального харчування; заслуховувались питання з організації харчування на загальних батьківських зборах та на нарадах при завідувачеві. Щомісячно відбувається аналіз виконання норм харчування, проводиться контроль завідувачем дотримання посадових обов’язків сестрою медичною, кухарями та комірником.

      Харчування дітей є одним з головних компонентів росту і розвитку дитини. Раціональне харчування є для цього головною умовою.

Показники розвитку

Дата вимірювання

Дівчатка

2010р.н.

Хлопчики

2010р.н.

Дівчатка

2011р.н

Хлопчики

2011р.н.

Дівчатка

2012р.н.

хлопчики

2012р.н.

В.

З.

В.

З.

В.

З.

В.

З.

В.

З.

В.

З.

ІХ.15

21.3

119.5

24.2

124.0

18.0

112.0

14.5

98.0

15.8

102.5

14.5

97.5

VI.16

24.5

125.0

27.5

129.5

20.5

116.5

16.0

103.0

17.6

109.0

16.5

104.0

 

+3.2

+5.5

+3.3

+5.5

+2.5

+4.5

+1.5

+5.0

+1.8

+6.5

+2.0

+6.5

            Приписів санітарно-епідеміологічної служби  щодо порушень в організації харчування  протягом року не було.

6. Управлінська діяльність в ДНЗ

          Безпосереднє керівництво ДНЗ№6 здій­снює завідувач.

          З метою ініціювання участі педагогів, активних батьків у до­шкільному закладі прийнято такі форми самоуправління:

• рада ДНЗ;

• батьківський комітет ДНЗ та батьківські комітети груп;

• профспілковий комітет;

• педагогічна рада;

» Вхід на сайт


» Пошук

» Архів записів

» Офіційні сайти
MONU.jpg zak.gif osv.jpg


Copyright MyCorp © 2017